måndag 18 maj 2009

mannen i den orangea regnrocken

Trött som jag var efter en hektisk och stressig, men också sjukt rolig jubileumshelg här på SVF gick jag och la mig efter frukosten eftersom vi var lediga från lektioner idag. Låg där i sängen med mjukisbyxor och sov som en liten prinsessa när jag väcktes av ett dån.
VAFAN tänkte jag. Kan man inte få sova i fred?
Öppnar ögonen och när jag tittar ut genom fönstret står en okänd man iklädd en orange regnrock på en stege och spolar mitt fönster med en högtrycksspruta. Detta var lite av en chock, speciellt eftersom att jag bor på andra våningen och det är ca 5 meter ner till marken. Tänk om jag hade varit naken!

Jag har för övrigt tre låttips inför sommaren som ni borde kolla upp:
Fibes, Oh Fibes - Love Child www.myspace.com/fibesohfibes
SeLest - Född den fjärde juli www.myspace.com/selestmusik
Simon Norrsveden - Stockholmssången www.myspace.com/simonnorrsveden

Alla låtarna kan köpas på iTunes om man är lika laglydig som Flöjten

Inga kommentarer: