lördag 17 januari 2009

I väntan på nästa DUMP...

...Lanpartar jag med mina nya homies på kvällarna, åker i halvuppåkta backar på dagarna, dricker öl i becken, med massa andra turister. Men vi bummare vet vart vi kan åka, vilka dagar vi kan vistas på rätt stälen för att undvik plogåkarna.
Morgorna är visserligen underbara och jag har förälskat mig.
I en ny bräda.
GNU; Banana magne-tracion...

I morse slapp jag tork upp spya. På mitt tvåtimmarsjobb som jag visserligen gillar starkt. Jag städar med en mamma på ett typiskt österrikiskt hus. Tre fina rum. Hon bjuder på frukost, lär mig tyska, vilket ja aldrig trodde skulle ske. Ger mig lite cash. Som räcker en dag högst. Allt är nämligen dyrare än okej här.

Vi sitter tre halvinvalidos i soffan. Ett pajat knä, en uppkuttad hand (Jens=Idiot :))) och så mina trashiga handleder då. Som iof inte bekymrar mig så mycket längre.

Nu är det ladies week, allt är iof fördel för tjejer här nere, bara för att vi är minoritet. Det går 5 killar på varje tjej. Jag trivs. Jag har fått fräknar på näsan.

Over and out. Keso.

Inga kommentarer: