torsdag 20 november 2008

Janne tänker lite...

Har fått lite klagomål på att jag skriver för lite här så tänkte att jag väl får ta mig tid och uppdatera bloggen med hur mitt liv ser ut nu för tiden!
Men det är väl kanske det som är anledningen till att jag inte skriver så mycket, det händer inte så mycket helt enkelt. Ialla fall inte så mycket intressant. Fast nu när jag skrev det så slog mig tanken att det är ju inte riktigt helt sant..
Förra helgen är ett bra exempel speciellt lördagskvällen som jag har alla er att tacka för! och en person till som ialla fall gjorde natten lite "extra" speciell.....;)

Ja som ni alla vet lever jag ju nu det ljuva singel livet. Och jag kan inte mer än att hålla med Daniel som, när jag (dumpad och ledsen) ringde, sa: "Jo men Jannike välkommen till singellivet; Det bästa livet!" Det tog sitt lilla tag men nu har jag kommit på att jag trivs rätt bra så här!

Nu så att ingen glömmer så fyller jag år om en och en halv vecka! (30/11) Känns dock inte lika speciellt som det brukar, förra året (som de flesta vet..) hade jag nedräkning i tre månader innan men antar att fylla 19 inte riktigt gör någon skillnad. Men känns lite gött o vara den enda tonåringen kvar i gänget, haha ni är gamla!

Som alla skrivit på facebook så är vi bäst och det märks tydligt när vi ses! Önskar att vi kunde göra det oftare, det är lite tomt utan er som inte är här i Göteborg! Men som jag o Elin snackade om idag, vi vet ju att det kommer hända igen!

Det är just det här som jag tycker känns så töntigt med en blogg. Nu har ni läst det här inlägget o vad fick ni egentligen ut av det? :)
Massa kramar från er Janne

2 kommentarer:

Savemoln sa...

Janne!

Hær sitter jag, med mitt knapprande på tangenter, mest ctrl C, ctrl V, Space och Enter. Jag ser text text och text, och nær man går in på bloggkoll.com, eller blogglovin.com och ser att det ær 40 nya blogginlægg på diverse mer eller mindre intressanta bloggar. Ja då kænns dagen en aning ljusare. Då kan jag gøra de dær 300 extra kodningarna før att jag vet att bakom hørnet væntar något intressant. En annan mænniska har också knapprat lite. Før mig betyder det mycket, oavsett vad du skriver. Det ær bara hærligt att få vila øgonen på något annat æn vad som børjar bli myrornas data krig før mig.
Keso

Savemoln sa...

Okej Keso vännen! ska börja skriva mer här men endast då för din skull!(L)