söndag 26 oktober 2008

Ny favoritlåt

VIBA FEMBA - ÄLSKAR DU MIG ÄN

här är vi nu igen min vän
som vi än gång var för längesen
tiden begrundar allt som hänt
du är den enda som jag känt
bara du har sett
varje oförätt
kalla mig blödig om du vill
men jag vill älska dig en gång till


din blick kan få mig i rörelse
den andning ropar: kom och ta mig nu

vi vaknar långsamt till igen
jag älskar dig, älskar du min än?

jag älskar dig, älskar du mig än

du ger mig allt som jag vill ha
du ser mig alltid som den jag vill va
i dina ögon tårar minns
vill du så tror jag kärlek finns

bara du har sett
att ingenting är lätt
kalla mig enkel om du vill
men jag vill älska dig en gång till

din blick kan få mig i rörelse
din andning ropar: kom och ta mig nu

vi vaknar långsamt till igen
jag älskar dig, älskar du min än?

jag älskar dig, älskar du mig än?

Inga kommentarer: