lördag 6 september 2008

Death and all his friends

Vad hände?

Death and all his friends. Världens bästa låt just nu. Och Lost?. Jo, Coldplay är nog bäst just nu. Och Nina Simone.

Såg Arn på bio idag. Först var vi och bakade pizza hos Emma, Davids flickvän som bor här i Jönköping. Hon bor i världens finaste lägenhet ihop med sin kusin. Pizzan blev helt klart lyckad och jag kan numera stoltsera med att jag har ätit pizza med CHAMPINJONER på!!! Fast det måste va riktiga svampar för att jag ska äta. Inte såna på burk.
Pizza med rödvin till. Mums. Hällde kanske upp lite väl mycket i glasen, så jag var lite rund under fötterna när vi satte oss i biosalongen. Där mötte vi även halva musiklinjen. Najs.

Arn var en ganska vek jävel som inte var någon speciellt bra skådis heller. Lätt besviken…

När fötterna blivit lite mer platta efter bion åkte vi hemåt. Det är nog så jag börjar definiera SVF nu. Som hem. Fast jag säger ändå att jag ska åka hem om att åka till Göteborg. Men jag säger ändå att ”jag kommer hem igen på söndag” och menar SVF.

Imorgon får mormor och morfar besök av sitt näst äldsta barnbarn. Ska spela med brassbandet morfar spelar i imorgon på Halmstads kulturnatt. Eller något i den stilen. Får se vart det bär!

’til we meet again.

Kan fortfarande inte riktigt förstå…

Just because I’m losing doesn’t mean I’m lost.

//Flöjten

Inga kommentarer: