onsdag 3 september 2008

Jätterädd är inte starkt nog och goa rosa tofflor

Jätterädd är inte ett ord starkt nog. I alla fall inte när det gäller att beskriva känslan av att stå i duschen och man ser en spindel krypa nerför draperiet.

Provar en ny metod för att förebygga urinvägsinfektion. Sitter på en av mina hundratals IKEA-kassar. Får se om det funkar. Var på IKEA idag igen. Storhandlade: Soffbord, duk, kuddar, kuddfodral, ramar, tandborstmugg, skrivbordsunderlägg, skohorn, krokar, förvaringsboxar och ett par underbara knallrosa morgontofflor. De sistnämnda kan vara mitt bästa köp någonsin. 29 kronor, jättemjuka och helt fantastiska. Jag har dem på mig nu när jag i min ensamhet sitter på balkongen och skriver.

Efter IKEA spelade jag, Pär, Joel, David och Martin ultimate freesbee i gympahallen. David och Martin vann...
Har nog aldrig tränat så mycket som jag gör nu hahaha! Det trodde ni inte! Minst två-tre gånger i veckan. Plus backen från Furugården till resten av skolan. Och backen från stan. Men det behövs. Maten är för god för att det ska vara bra för en. Tänk er jättegod frukost. Och sen mumsigt fika vid 10. Och sen jättegod lunch med feta salladsbuffén och efterrätt. Och sen jättegod middag. Jaja, man äter i alla fall regelbundet och jag småäter inget... Gött det i alla fall!

Dags för skönhetssömn!

Puss från Flöjten

Inga kommentarer: