torsdag 11 september 2008

Sitter antagligen som i Karlssons klister, fast här i Oslo forever.

I got it, I got it!!

Jobbet är mitt, men vad fan ger jag mig in på, det har jag bannemig ingen aning om... Om vi säger såhär, jag lär få stanna här i Oslo några år framöver för att göra mina nya chefer nöjda, annars lär ni inte få se samma hela Sanna som flyttar hem.
Jag lär nämligen bli torterad, blåmärkt och dissekrerad som jag gjort med mina ishavsröjefiskar idag.
Fy fan. 
Men skoj ska det bli. Klart jag klara mig, klart det blir bra. Man kan väll inte kräva vad som helst av en svensk jenta på 20 bast eller?!
Jag och Nora ska i vart fall jobba inom samma omkrets, om hon får jobbet då, fast det har jag redan bestämt att hon ska få. Klart. Då kan vi lunch och sånt mys ihop.

Snart kommer Keso från Sverige till mig!!!


Inga kommentarer: