tisdag 23 september 2008

Glada goa miner.

Nu när jag är tillbaka i mysOslo. Vill visserligen påpeka att jag haft en jättehärlig helg hemma! Med massa uptempo, mys och soliga stunder.
Nu är jag tillbaka här, trivs bra, tillbaka på mitt Friskis i Mölleparken.
Matilda äter spaghetti vid matbordet, och jag knapprar här på datorn i soffan.

Gick på världens "LovelyEnergy" pass idag, Puls medel, skoj. Jag blev glad, hoppade runt som en tossboll i mina nya snygga träningsbrallor. Nörd!

Sen är Johanna på Sensi idag, tänkte möta upp henne så hon inte blir skadad på vägen. Och såklart hjälpa till att bära hem all efterlängtad mat. Svältperiod i några timmar nu för att vara er hungrig sen :P...

Pernillas och vårt interna skämt.
Pernilla- "Jo jag gick väl in i någon typ av svältperiod förra hösten jag var här"...
Åt i princip bara havregrynsgröt utan mjölk eller sylt och knäckemacka till lunch och middag. Men sen sparade man ju mycket pengar då också. Varför inte inleda en Ramadan PillaTortilla!

Nog om mig nu börjar jag få sittkramp i ryggen. Snart börjar en ny tid med kontorsrövsrisk. Lovar att uppdatera då!

Kram Keso...
Som snart ska testa nyheten, Keso Päron, Äpple och Vanilj i en härlig blandning.

Inga kommentarer: