tisdag 2 september 2008

Projekt Smala Sussie avslutat och projekt shampoo påbörjat

Projekt Smala Sussie avslutat. Igårkväll samlades ett gäng spontant för att se filmen som vi väntat på. Mindre än 50% var kvar i Månsalen vid filmens slut. Kanske inte så konstigt när klockan är 00:05 och frukosten dagen efter är kvart i åtta.

Sitter på balkongen igen och ökar återigen risken för urinvägsinfektion. Var OTROLIGT seg i morse när jag gick upp. Kan ha att göra med den sena filmvisningen igår... Hur som helst så hade jag glömt mitt shampoo och balsam i uppsala (mina FINA som jag håller varmt om hjärtat) och knackade på Martinis dörr eftersom han hade lovat mig att jag skulle få låna av honom. Man hade kunnat tro att han var död när han öppnade, men klockan var trots allt halv åtta... Han letade igenom hela rummet utan resultat (förutom en duschtvål och det hade jag ändå själv). Jag gick och sökte lyckan hos Per och Mattias. Bingo! Eller halvbingo i alla fall. Bara shampoo... Mitt hår är rufsigt som aldrig förr, men inte fett i alla fall...

Gardinerna blev inte klara igår, så jag och Pär får försöka på nytt ikväll igen. Eller någon annan kväll. De MÅSTE bli klara i alla fall. Har Sveriges fulaste gardiner nu.

Dags att gå...

//Flöjten

Inga kommentarer: