onsdag 3 december 2008

biffen i röven om röven

Akta min rumpa, slå mig inte på tjärten. Jag ska smiska dig på röven, nu satte du baken mitt i klaveret. Flytta på din feta häck ditt arsel. Vacker ända du har, smärt stuss kan man ju säga. Den minsta gump jag sett. Lite för dinglig bakdel, shake your ändalykt. Dra upp byxorna jag ser ju skåran. Jag ser din 2:a! Akta så du inte krockar dalen i väggen. Kom så går vi och ta med dig kanelkojjan. Ja vad ska man säga våran allas så kära lilla rumpis har många namn....
Apa
Ass
Avgasrör
Bajjan
Bajlåda
Bajshål
Ballar (skånsk synonym. ja, vad säger man?;)
Brunögat
Brasa
Brumma
Booty
Bajkanalen
Bajjan
Dajmkrysset
Där bak
Där bajset bor
Fisdike
Fisringen
Geggvecket
Gryngången
Heimdalen
Kakaorännan
Kanelen
Kanelkojjan
Krysset
Låda
Mumindalen
Oboybrunnen
Pastejköket
Prutten
Rosetten
Sheriffen
Sketa
Skåran
Biff i Oboybrunnen!

Inga kommentarer: