tisdag 30 december 2008

det var väl på tiden nu!

JA det var väl det. Att blogga är väl inte min starka sida som ni nog har märkt.
Min fruktansvärt dåliga ursäkt är att jag inte haft tid. jag har ju inte tid till mycket, tycker jg själv, men vart tar då all tid vägen?
jag gör ju egentligen inte speciellt mycket, jag får därför heller inte så mycket gjort... en ekvatin svår att lösa.

Mamma har ännu en gång släppt orden, jag tycker synd om.... denna gången var det dlla det var synd om. eftrsom jag vill fira nyår med er underbara och inte med honom, och att jag inte lägger all min tid på honom, jag uppskattar honom inte... visst hon får tycka vad hon vill. me dalla tycker som jag man ska inte lämna det man har för att något annat komme in i bilden man får göra plats åt det nya. vad mamma inte förstår är mig.
Jag är bara så trött på att mamma alltid tycker synd om andra men aldrig mig, är det inte det do ska göra så man känner sig lite omtyckt, att hon alltid ställer upp. något slog slint men jag älskar henne ändå(nästan alltid) :)

xoxo Frillan med prillan

Inga kommentarer: