fredag 26 december 2008

The giving up is the hardest part

Kan man få felstegen ogjorda? Kan man resa tillbaka i tiden? Kan jag inte få åka tillbaka ett år och göra allt bra? Så att vår vänskap aldrig dör? Kan jag få tillbaka det vi hade? Jag saknar dig. Och jag saknar dig. Och jag saknar dig. Och varför kan det inte vara som det var? Pakten som aldrig skulle brytas? Vart tog den vägen? Är det mitt fel? Eller är det ditt? Och ditt? Och ditt? Och ditt? Eller bröts den aldrig?
Kan vi inte bara höras oftare? Jag saknar närheten. Varför ses vi aldrig nuförtiden? Fast det är väl mitt fel... Fast inte bara mitt.

Lyssna på This Time med John Legend.

Nä det är ju bara jag som skriver nuförtiden så jag kan snart göra det här till min egen personliga blogg! This blog is fucking mine?!

Inga kommentarer: