lördag 9 augusti 2008

bakis mys och os

när jag vaknade upp idag och kännde en lätt baksmälla, helt okej ändå tänkte jag med tanke på att jag endast åkt bil och inte hunnit äta alls tillräckligt innan festen, men fÖr full va jag dock inte.
käkade brunch med sara och baksmällan blev allt värre. skabbig som jag va sprang jag på fredde på stan som undrade vad jag hade haft för mig eftersom jag såg just, skabbig ut och tydligen luktade en aning sprit. han va väl måttligt glad över min party natt som han inte har nån anledning att bry sig om eftersm han endast e en gammal simmar vän. irriterad blev jag och gick och tröst shoppade lite. Drog sedan hem för att se på os som jag längtat efter allt för länge nu. klick klack kom förbi och vi såg på en alldeles för romantisk film för vårt eget bästa. nu ska jag sätta mig vid och glo på tv lite till eftersom att os håller på ´mest hela tidn. kl 4 inatt är det simmningar och jag har lovat mig själv och ett par av de tävlande att hålla kollen. så klockan ska ställas och jag kommer antanligen somna i soffan innan det ens har börjat.
take care.
xoxo Prillan med Frillan

Inga kommentarer: