måndag 11 augusti 2008

Nu har jag en massa lagt massa tvätt i tvättkorgen. Ett litet steg i det stora hela, men ett första steg i flytten! Och nej, det är inget unikt att jag lägger tvätt i tvättkorgen, det händer faktiskt annars också, men den här högen med tvätt var större än någonsin efter en hel del flängande på olika håll i Sverige. Och så måste ju allt tvättas innan den stora dagen. Tisdagen den 9 augusti. Då kommer jag givetvis inte vara alls förberedd och i sista minuten krafsa ner random grejer i väskor och lådor. Och det är väl sån jag är? Fläng hit och dit och ingenstans.
Fläng hit och dit har det varit det senaste. Upp och ner och överallt på en gång. Lite skiftande resultat kan man väl utvärdera det med, men jag känner ändå att jag tar mig ur det mesta med ett leende på läpparna! Och det är ju också lite av min livsstil? Smile like you mean it brukar jag säga, men jag menar det nog oftast när jag ler...

För att nämna ett otroligt lyckat fläng så hade jag en kanonspelning i lördags på Marstrand med Eriks Orkester. Allt bara stämde hur bra som helst och publiken var to die for! Dagen efter kanske man inte var lika kaxig dock... Men man är väl en rockstar? Not.

Som musikansvarig här i bubblan känner jag att jag ska tipsa om en grym artist: Missy Higgins! Kolla upp henne :D (tipstack till Niklas Kihlberg...)

Nä nu är det dags att plocka ur tvättmaskinen! Och sätta på någon jävligt bra låt innan jag går och lägger mig!

Flöjten

Inga kommentarer: