fredag 1 augusti 2008

FRILLAN med PRILLAN

Signerat: Frillan med Prillan

Allt är som klippt och skuret om jag får bestämma. Det ska glimmas och glittras utstrålas glans och prakt. Ibland blir det lite busigt, tissel och tassel i björnbärsbuskar men avlutar alltid med ett ”go with the flow” i dansstegens riktning. Att bugga, jazza, showa och strassa, görs helst med mig.
Då blir det rätt som en kotlett ibland på en Ölandsparkett.
Jag klipper sönder mycket, men inte min Roberto Cavalli. Tar mig heller ingen simtur med honom, trots att ni alla vet att jag aldrig skulle tacka nej.





Dagens våta snus består av en finmalen tobak som behandlats med koksaltlösning och därefter fermenterats i värmerum. Efter denna jäsning behandlas snuset med aromer, smak- och färgämnen enligt Frillan med prillans önskemål.


Inga kommentarer: