onsdag 20 augusti 2008

skavsår innaför kraniet

jag sitter här och tänker. tänker alldeles för mycket. jag börjar känna mig lite vilsen i mig själv. vem är jag? vad gör jag?
I femma fick alla ett diplom, jag fick klassens roligaste tjej! vart tog hon vägen?
jag levede i en simhall där jag var den sjukt seriösa men sjukt galna. jag bjöd på mig själv och sket i vad andra tyckte. Jag gick med på de pinsammaste vaden och skämmde ut mig för hela simmar sverige men skrattade åt det och då gjorde dom med det.
Jag var dock the good girl, skulle aldrig aldrig göra något som inte var bra för mig. utan träning, glädje och massa skratt var det jag behövde. nykterist skulle jag oxå bli, fick dock dricka champange när jag vann os guld. och det guldet skulle jag ta detta os 2008. allt gör sig påminnt nu. mitt gamla liv. när kom förändringen när började jag tvivla på själv och göra saker som inte var bra för mig. varför la jag fällben på mig själv? jag är aldrig nöjd och kommer nog aldrig att vara det, det är sån jag är men jag vill kunna uppskatta det jag gör stå för det och vara lite stolt över vem jag är. men då måste jag ju förstå vem jag har blivit, vad som hände och varför!?
jag vill så mycket med mitt liv, jag vill testa på allt som går besöka varenda hörn av världen men när ska jag göra det, jag vet att man måste välja, men vad ska jag välja, vad e det jag verkligen vill!?

XOXO FRILLAN med PRILLAN

Inga kommentarer: