söndag 17 augusti 2008

Bonnedricka sista dagen på BLÅTT!

Med klara marscherande steg gick jag mot sista dagen. Musch är ett bra uttryck för hur det känns. Inte ett riktigt usch, för så tänker jag aldrig och det vet ni. Men trist ska det faktiskt bli...

MUSCH MUSCH MUSCH MUSCH
Efter en mycket lovande och intensiv bakokaostund, den sista mysiga på länge, kombifika med musse och keso så intog jag den slitna kontorsstolen som annars är mycket skön för rumpan.

GO KONTORSRUMPE ODLARE!!

När mina tre mycket mysiga och underbara kollegor skulle kila kom de fram glidandes som ett mystiskt moln omringandes och intresseväckandes.
Plockade fram den inslingrat i den fina "det är ju din sista dag här med oss"-kommentaren. Den är inget annat än en:

"KESOS" BONNEDRICKA vilket blir "KESOS" BONNEDRICKA såhär nice i knastilen.

MUMS den luktar cassis, som är som svarta vinbär och räddar min fylla ikväll! TJOHO... Som jag utbrast senast, ååå sprit! Tack så mycket ni ger mig sprit! JAAAA!

Dessutom har knep och knåp tillsammans lyckats fixa en etikett i sann BANANVIN och HALLONVINS anda!
Fast med Keso som omslagsbild, mummmi.... nice!!

ÅÅ KESO är lycklig!

Inga kommentarer: